Szurkolói shop & webshop

A merchandising jelentősége a sportágban

1

Kapcsolat
építés
a
rajongókkal

2

Növeli a
rajongói
morál
t

3

A
márkahűség
növelése

4

A szenvedély
és az
összetartozás
érzésének
felkeltése

5

A láthatóság
és az
expozíció
növekvő
igénye

6

Segít
kiemelkedni
a
versenytársak
közül

7

"Névjegykártya"

8

A szponzorok
expoziciójának

növelése

 

Miért fontos
merchandising
keresztül is
építeni a
“márkádat”?

 

Kapcsolat építés a rajongókkal

A rajongói kapcsolatépítés lehetőséget ad a szurkolói élmények
fokozására, a klubnak pedig a bevételszerzésre. A termékeken
keresztül lehetőség nyílik a napi szintű jelenlétre a szurkoló életében.

Növeli a rajongói morált

A tábor általános hangulatát a divatos és egyedi termékekkel lehet
fokozni. Érezniük kell, hogy nekik készült, és büszkén viselhetik.

A márkahűség növelése

Az elismerés és a presztízs minden a mai fogyasztó számára. A
szurkolók hűsége minden vásárlással nő. Minél több terméke van egy
szurkolónak, annál valószínűbb, hogy a következő mérkőzésre is
kilátogat.

A szenvedély és az összetartozás érzésének felkeltése

Sok futballrajongó számára mélyen megfogalmazott pszichológiai
igény, hogy kapcsolatba lépjen a többi szurkolóval. Azzal, hogy
klubja logóját a lehető legtöbb különböző tárgyon viseli, kielégíti ezt
az igényt.

Kapcsolatépítés a rajongókkal

 

Láthatóság

A láthatóság és az expozíció növekvő igénye

A szurkolóidnak soha nem volt ilyen nagy szükségük arra, hogy
megmutassák, hogy a klubodhoz tartoznak, és hogy büszke szurkolók,
mivel a közösségi média mindenkit arra késztet, hogy az ember életében
szinte mindent megmutasson.

Segít kiemelkedni a versenytársak közül

Mondanom sem kell, minél menőbb, legmodernebb dizájnnal,
termékkel, partnerrel rendelkezel, annál jobban kitűnhetsz a többi
klub közül, és még büszkébbé teheted rajongóidat.

Névjegykártya ami megteszi neked az extra mérföldet

Saját árucikk létrehozásával a már meglévő rajongóid bevonása
mellett népszerűsítheted a klubodat más olyan csoportoknak,
amelyek esetleg újak. Az ilyen marketingre érzékeny tipikus
demográfiai csoport a fiatal felnőttek csoportja.

A szponzorok expozíciójának növelése

Végül, de nem utolsó sorban, minél több terméket értékesítesz, akkor a klubod
fontos szponzorait még jobban népszerűsítheted, mint a stadionon
belül. Ez kulcsfontosságú lehet a kapcsolatok ápolásában.

 

1

A klubok
alábecsülik a
márkaépítés
fontosságot

2

Értékes
bevételi forrást
múlaszthatnak
el

3

Rajongói
elkötelezettség
nehezebben
növelése

4

A klubok nem
rendelkeznek
a szükséges
forrásokkal

5

A kluboknál
hiányzik az
online és
offline
infrastruktúra

6

Nehéz
minőségi
tervezőket
találni

7

Nehéz
minőségi
gyártót találni

 

PROBLÉMA

 

A klubok alábecsülik a márkaépítés fontosságot

Azok a klubok, amelyek elsődleges célja a regionálisabb közönség
vonzása, gyakran úgy gondolják, hogy a termékek és ezek
elhelyezése amúgy sem fontosak az emberek számára.

Értékes bevételi forrást múlaszthatnak el

A termékek fontos bevételi forrást jelenthetnek a jegyeladás és a
vendéglátás mellett, de mivel a kezdeti befektetés magas lehet, a
klubok gyakran nem látják meg a hosszú távú hasznot.

Rajongói elkötelezettség nehezebben növelése

Azáltal, hogy nem fektetnek be árutermékekbe, a klubok
kimaradnak a szurkolókkal való napi kapcsolattartásból, és nem
tudják kielégíteni a „szenvedély és összetartozás” igényét.

A klubok nem rendelkeznek a szükséges forrásokkal

Bármilyen online és offline üzlet létrehozásához a kluboknak
megfelelő erőforrásokkal kell rendelkezniük, mint például a
megfelelő készségekkel rendelkező személy, széles körű piaci
ismeretek stb. Sok klub számára nem éri meg ennyi embert
alkalmazni egy projekt miatt.

A kluboknál hiányzik az online és offline infrastruktúra

A klubok manapság szinte mindig naprakészek weboldalaikat,
online megjelenésüket illetően, azonban hiányzik belőlük az online áruház,
mint plusz funkció és az ehhez szükséges offline infrastruktúra

Nehéz minőségi tervezőket találni

Nem elég minden erőforrást biztosítani a saját termékcsalád
létrehozásához, a rajongók mindenhol eltérően reagálnak a
különböző trendekre, beleértve a különböző termékterveket is.

Nehéz minőségi gyártót találni

A megfelelő gyártók megtalálása minden termék esetében idő-, energia és
pénzigényes lehet. Különösen egy klub szurkolói boltjában,
ahol több különböző beszállítótól kell rendelni, hogy a legjobb minőséget biztosíthassa
a különböző termékeket illetően.

 

Miért a V Agency?

 

Generációs szakmai tapasztalat

Alapítóink második generációs sportcsalád tagjaiként elmondhatják, hogy több mint 20 éve közelről figyelhetik a klubok működését és több más szakmához közeli területet is.

 

Klubszempontú gondolkodásmód

Több éves, klubban szerzett vezetői tapasztalatunk miatt nem
csak hogy értjük, de át is érezzük a klubok problémáit. Tudjuk,
hogyan kell a klubszempontjából a lehető leghatékonyabb
megoldásokat kidolgozni.

 

 

 

Regionális kapcsolat rendszer

A sokéves szakmai tapasztalattal rengeteg sokszínű
kapcsolatra is szert tettünk, akár klubok, sport ügyvédek,
ügynökök vagy szövetségi tagokról legyen szó.

 

Egyedülálló tudásbázis

Különböző oktatási hátterünk egyedülálló gondolkodásmódot
és tudást biztosít, hogy a problémákat minél egyszerűbben,
gyorsabban tudjuk orvosolni.

 

 

 

Shop

Shop

Shop

 

V Agency

 

Letölthető prezentációk