Kapcsolat építés a rajongókkal
A rajongói kapcsolatépítés lehetőséget ad a szurkolói élmények
fokozására, a klubnak pedig a bevételszerzésre. A termékeken
keresztül lehetőség nyílik a napi szintű jelenlétre a szurkoló életében.
Növeli a rajongói morált
A tábor általános hangulatát a divatos és egyedi termékekkel lehet
fokozni. Érezniük kell, hogy nekik készült, és büszkén viselhetik.
A márkahűség növelése
Az elismerés és a presztízs minden a mai fogyasztó számára. A
szurkolók hűsége minden vásárlással nő. Minél több terméke van egy
szurkolónak, annál valószínűbb, hogy a következő mérkőzésre is
kilátogat.
A szenvedély és az összetartozás érzésének felkeltése
Sok futballrajongó számára mélyen megfogalmazott pszichológiai
igény, hogy kapcsolatba lépjen a többi szurkolóval. Azzal, hogy
klubja logóját a lehető legtöbb különböző tárgyon viseli, kielégíti ezt
az igényt.
A láthatóság és az expozíció növekvő igénye
A szurkolóidnak soha nem volt ilyen nagy szükségük arra, hogy
megmutassák, hogy a klubodhoz tartoznak, és hogy büszke szurkolók,
mivel a közösségi média mindenkit arra késztet, hogy az ember életében
szinte mindent megmutasson.
Segít kiemelkedni a versenytársak közül
Mondanom sem kell, minél menőbb, legmodernebb dizájnnal,
termékkel, partnerrel rendelkezel, annál jobban kitűnhetsz a többi
klub közül, és még büszkébbé teheted rajongóidat.
Névjegykártya ami megteszi neked az extra mérföldet
Saját árucikk létrehozásával a már meglévő rajongóid bevonása
mellett népszerűsítheted a klubodat más olyan csoportoknak,
amelyek esetleg újak. Az ilyen marketingre érzékeny tipikus
demográfiai csoport a fiatal felnőttek csoportja.
A szponzorok expozíciójának növelése
Végül, de nem utolsó sorban, minél több terméket értékesítesz, akkor a klubod
fontos szponzorait még jobban népszerűsítheted, mint a stadionon
belül. Ez kulcsfontosságú lehet a kapcsolatok ápolásában.